نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های هر کاندیدا پایان فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | شمارش آرا آغاز شد رایزنی باقری و بن‌فرحان درمورد موضوعات مشترک و تحولات فلسطین اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه حماس اعلام کرد ستاد انتخابات خراسان رضوی: امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد | ٢٠ درصد مازاد شارژ تعرفه در کل استان داشته‌ایم فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند باقری:‌ روابط ایران و روسیه در مسیر درست و با شتابی مناسب قرار دارد طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند
سرخط خبرها

ویدئو| حمله معترضان به هتک حرمت قرآن به سفارت سوئد در عراق

  • کد خبر: ۱۷۱۸۸۷
  • ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
ویدئو| حمله معترضان به هتک حرمت قرآن به سفارت سوئد در عراق
شهروندان عراقی امروز با برگزاری تجمع اعتراضی گسترده در مقابل سفارت سوئد در عراق، هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته یک پناهنده در سوئد، قرآن را پاره کرد و آن را آتش زد. پلیس سوئد نیز پیش از این اعلام کرده بود که تظاهراتی برگزار خواهد شد که افراد حاضر در آن، قصد دارند در خارج از مسجد استکهلم، همزمان با عید قربان، قرآن کریم را آتش بزنند.

ایرنا نوشت شخص هتاک شهروند عراق بوده است و  رئیس شورای عالی قضایی امروز پنجشنبه دستور داد تا شخص عراقی الاصلی که در سوئد اقدام به سوزاندن قرآن کریم کرده است، تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و اقدامات قانونی لازم برای استرداد وی به عراق انجام شود.

شهروندان معترض عراقی نیز در پی این اتفاق مقابل سفارت سوئد در عراق تجمع کردند و خواهان اخراج سفیر این کشور از خاک عراق شدند.

ویدئو زیر از  تظاهرات کنندگان عراقی را نشان می دهد که ابتدا در مقابل ساختمان سفارت سوئد در منطقه الصالحیه مرکز بغداد تجمع کرده و علیه اجازه دولت سوئد برای هتک حرمت قرآن کریم شعار داده و این اقدام را محکوم کردند و در ادامه با شکستن وروی سفارت، وارد حیات آن شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->